Egzaminy again

Cierpliwości Już wkrótce napiszę więcej Teraz głównie skupiam się na egzaminach. Nie mogę sobie pozwolić, aby zawalić ostatni weekend. Jak zaliczę to mam drugi semestr za sobą. i w efekcie będę drugoklasistką. Tak, więc  o 8.00 trzymajcie za mnie kciuki :) Jak dotąd z egzaminów same piąteczki i mam nadzieję, że fason utrzymam co najmniej przez ten weekend he he.


U mnie właściwie bez zmian.
Czekam cierpliwie na 2 lipca, czyli dzień przyjęcia na oddział piekarskiej urazówki. 


Zbyt duże zmiany pogodowe powodują, że moje biodra nie pozwalają zapomnieć o sobie. Czasem, to już nie wiem gdzie je włożyć, jak się ułożyć, by nie bolało. Dziś doszedł jeszcze przeszywający ból między łopatkami, co uniemożliwia mi normalne poruszanie się o kulach. Tabletki, to jedyny ratunek w tych ciężkich dniach i oby jak najszybciej się skończyły.


Już marzę o moim BMHR-ku! Och czy tak wiele człowiek chce? Ja tylko chcę żyć bez bólu, a już dawno nie pamiętam choć jednego dnia bez bólu.


Wkrótce będą pierwsze urodzinki Forum Bioderko. Z tego tytułu organizujemy 25-27 czerwca wyjazd nad Jezioro Sulejowskie. Będzie tort, szampan, tańce,  etc. Liczę na duże zainteresowanie oraz niezłą zabawę.

Brak komentarzy: