Męczennica

Pasiflora- polska nazwa tego mało popularnego w naszym kraju to "Męczennica". Czy aby na pewno jest to odpowiedni dla mnie nick forumowy.


Dziś już jest lepiej...
Pascal, autor wizji człowieka zagubionego w kosmosie napisał, że człowiek jest trzciną najwątlejszą w przyrodzie, ale trzciną myślącą. I tak czasami się dokładnie czuję zagubiona, ale nie pozbawiona myśli. Najgorsze jest to że nie cierpię być zależna finansowo, a właśnie teraz moja sytuacja dokładnie tak wygląda. Niby dostanę tę swoją rencinkę, niecałe 530 zł, ale to kropla w morzu moich potrzeb. Muszę się zrehabilitować przecież a to nie małe koszty. Dobrze, że w czerwcu czekają mnie 2 rehabilitację z NFZ, a dodatkowo chcę chodzić na masaż typu bicze podwodne. Ponoć świetna sprawa dla przykurczonych, zastanych mięśni.


Kurcze, ale mam dużo nauki, niech to.
Ale jeszcze tylko dwa zjazdy i mam wakacje, a podczas wakacji, tj 2 lipca mam mieć w końcu upragnioną, wyczekiwaną operację.

1 komentarz:

Kinia pisze...

Kochana Iwonko....
tak człowiek jest jak trzcina, czy trawa...ale zobacz:
ona deptana - zawsze się podniesie; wichury najgorsze jej nie złamią...a silne drzewa lecą;
trawa przebija się przez beton i wyrasta w miejscach najmniej dostępnych....