Panie Krzysiu wracamy!

Wybór fizjoterapeuty, zanim trafi się na tego właściwego, wiąże się z reguły z wydatkami i to nie małymi.
Ja po operacji miałam właściwie dużo szczęścia, że trafiłam do tego właściwego. Teraz mój rehabilitant pojechał na dwa tygodnie na urlop, lecz nie pozostawił mnie bez opieki, tylko przekazał zaufanej kobiecie. Stwierdził że bez opieki mogę cofnąć to wszystko nad czym do tej pory pracowaliśmy. Jednak jak w domu zobaczyłam gdzie mam jechać to szok przeżyłam, że tak daleko Niestety nie miał mnie kto zawieźć, a dwoma autobusami bałam się jechać. Tak, więc trochę zmuszona, poszukałam rehabilitanta tu na miejscu. Owym rehabilitantem okazała się młoda, przemiła kobietka, która jakieś pojęcie miała, jednak ja miałam wrażenie, że mnie chce połamać. Jak po każdej reha z Krzysztofem czułam ogromną ulgę tak z nią dopiero zaczynało mnie boleć. Dlatego jeszcze więcej ćwiczę ćwiczenia zadane i wykonywane przez Krzysztofa i czekam na niego. Pan Krzysztof to prawdziwy skarb.

Brak komentarzy: