Spojenie łonowe

Przypomniało mi się dziś, że powinnam opisać pewną sprawę .
Mam krzywe spojenie łonowe. Widać to na pierwszy rzut oka na zdjęciu RTG. Zawsze to widziałam. ale myślałam ,że przez przykurcze źle leże podczas wykonywania zdjęć i stąd te nieprawidłowości.
Po operacji jednak zaczęło mnie troszkę pobolewać w tym miejscu, a dokładniej przy nacisku na kość łonową, pewnie jakieś mięśnie się odzywają. Bardziej mnie boli z lewej strony tzn od operowanej nogi. Hm, mam nadzieję, że nic mi nie uszkodzili :/

źródło:wikipedia
5.spojenie łonowe




Ostatnio zgłosiłam swojemu rehabilitantowi ból przy kości ogonowej, to stwierdził, że to dokładnie z tego samego powodu. Niestety, teraz nie możemy nad tym ćwiczyć, bo nie zrobię pewnego ruchu nogą, by wyeliminować skrzywienie tego spojenia łonowego. To wszystko przed nami.
Tak, więc muszę ćwiczyć i ćwiczyć. Po pierwsze i najważniejsze, by chodzić, a po drugie, by zlikwidować w końcu moje wszystkie bóle przykróconych, zaniedbywanych oraz nieużywanych od wielu lat mięśni.

Jutro, tj. 3 września, mam pierwszą wizytę po wymianie stawu u mojego operatora. Martwię się! Chciałabym już mieć to za sobą i żeby było wszystko w porządku, bo teraz to czuję, że serce chce mi wyskoczyć z klatki piersiowej ze strachu. Znów z nerwów pewnie nie prześpię minuty, a czeka mnie kilkugodzinne czekanie na wizytę w piekarskiej przychodni przyszpitalnej. Pewnie wrócę padnięta, tym bardziej, że jadę autobusem, a właściwie trzema.

Brak komentarzy: